Ännu en måndag

Hej!

Nu var det sådär sjukt lång tid sen jag sist skrev igen. Jag tänkte faktiskt på det flera gånger förra veckan, men jag orkade inte. Jag hade fullt fokus på att klara hela veckan utan Linnéa, som var sjuk. Nu ska hon vara föräldraledig i två veckor (från och med fredag), så jag lär fokusera på samma sak de kommande två veckorna :) 
 
Annars var det en bra vecka, den kändes något kortare eftersom jag var ledig på måndagen på grund av begravningen, vilken var himla fin! 

Sen var det ju Olstorp i lördags, så jag, Victor, Marcus och Hayk åkte till Skövde och hade det super, först hos mina päron, sen hos Tina och fest hos Carro. Riktigt kul hade vi!! Allihop!
Några fick möjligtvis lite mycket att dricka, men det hör till! Alla genomförde kvällen med bravur! ;) 

Den här veckan är det tillbaks till verkligheten som gäller. Vi har massa att göra innan föräldramötet vi ska ha på torsdag, och sen går ju Linnéa på ledighet som sagt, så det är sjukt mycket att planera innan dess också. Men i helgen ska vi till Liseberg och se Petter, och kanske åka Valkyria?? Så jag ser fram emot det och det lär göra att den här veckan inte känns lika tung! :) 

Hoppas ni haft det bra och får en fin vecka!

C'ya!

 

Kommentera här: