I'm back!

Jag behövde lite tid till att hitta tillbaka till skrivandet, men nu är jag tillbaka! 
Det har varit en riktigt skön sportlovsvecka, som inleddes i Skövde förra fredagen! Där träffade vi mamma, pappa, Tom och Saga och så hundarna såklart! Jag fick också chansen att träffa min fina Växjöliga en stund, vilket var guld värt! 
 
Vi hann dessutom bestämma en hel del kring våran kommande resa till Kina vilket var riktigt bra! Nu har vi bokat flygbiljetter och bestämt på ett ungefär vad vi ska göra när vi är där, och vad vi vill se :) 

Victor, Tom och Saga åkte hem på söndagen, men jag stannade kvar ett par dagar till för att umgås med mamma, som också hade en ledig vecka. Vi shoppade, gick ut på promenader med hundarna, gick på bio och käkade på pinchos. Supermysigt! :)  
 
I onsdags åkte jag hem igen för det var dags för ett tandläkarbesök, alltid lika roligt...! Men det gick bra! Efter det kom Quan, Ida och tvillingarna över och käkade och sen gick vi på en prommis. Mysigt! 
 
I torsdags träffade jag Amanda på en fika, och himmel vad gott det var! Vi satt där och snackade i flera timmar, och det kändes inte alls som att det var så länge. Tiden bara flög iväg! 

I fredags åkte jag hem till Ida, och vi gick ut på en liten promenad och sen spenderade vi lite tid med hennes familj. Otippat, men rätt kul! Efter det åkte jag hem och lagade pannkakor, vilket var längesen! Det var riktigt gott! Vid åtta åkte jag in till stan och hämtade Victor efter jobbet, och sen spenderade vi resten av kvällen i soffan! :) 

Igår var vi ute på en promenad på förmiddagen, rensade avloppet på eftermidddagen och sen på kvällen åkte vi, tillsammans med Amanda och Cocchi, till Quan och Ida för att käka taccos och se på mello. Nej, ni har rätt! Det var inget vidare! Men maten var god och sällskapet var fantastiskt! :D 

Senare åkte jag, Ida och Victor in till stan för att träffa Hayk, Basse, ted, Marcus och några fler. Det var längesen så det var riktigt roligt att se de igen! 
Vi kom hem typ kvart över tre, så idag är vi något sega. Dock orkade vi oss ut på en promenad, och så handlade vi lite sallad att käka. Idag orkade vi faktiskt inte laga mat! 

Imorgon är det dags för jobb igen och jag är väl inte direkt superpeppad på att gå tillbaka till att arbeta. Det känns som en evighet kvar till påsklovet, och de nationella proven kommer närmare och närmare. Snälla, låt det gå braaa! 

Förhoppningsvis går veckorna ganska fort dit i alla fall! 
Hoppas ni också haft en bra vecka i alla fall! 

Ha'de ha'de! 

 
 

Kommentera här: