Badhäng och handbollsmys

Tjabba!

Det blev mer än bara serier i onsdags, för Ida hörde av sig och ville simma! Det var ju lägligt eftersom jag skulle simmat med Amanda egentligen, som tyvärr hade blivit sjuk! Så det var bara att packa väskan och ge sig av till Angereds arena. Så skönt! Det var inte så mycket folk så sent heler, så det var jättebra!

I torsdags så hämtade Victor upp mig på jobbet och sen åkte vi hem till Quan och Ida för att käka och kolla på handbollen (igen! ;) ) 
Matchen var slut vid tio ungefär och då åkte vi hem. Väl hemma kom jag på att jag hade glömt min mobil på deras hatthylla. Vi orkade knappast köra tillbaka vid halv elva, eftersom både jag och Vic skulle upp och jobba dagen efter, så jag gick hela dagen igår utan mobil! Det var väldigt nyttigt faktiskt! Man är ju så sjukt mobilberoende! 
 
Hur som helst så åkte jag i alla fall dit och hämtade den igår efter jobbet, och stannade för att snacka lite, innan det var dags att åka och handla något att käka. Sen vilade jag faktiskt hela kvällen tills Victor kom hem vid halv nio :) 

Nu kommer Victor jobba 9 dagar i sträck, så det betyder att jag är helt själv den här helgen. Inte mig emot. Då kan jag läsa, kolla på Greys anatomy, gå på promenader och liknande. Senare idag ska jag ut och gå med Amanda är det tänkt, men i övrigt är inte så mycket annat bestämt! :) 

C ya!

 

Kommentera här: