Jag har sagt det förr..!

Hej! 

Som vanligt händer det inte jättemycket känns det som och samtidigt har vi saker att göra varenda dag! 
Häng med familjen Phan/Svensson och Marcus som vanligt, varit på babysim och restaurangen, varit hos Julians farmor och farfar och hemma hos Hayk på taccokväll, är några av se sakerna vi hunnit med den här veckan :) 

Victor har också köpt ny torktumlare eftersom vår var sönder. Såklart började den funka igen precis när han köpt den nya....typiskt! Men det är ändå dags att byta ut den. Kläderna blir inte torra i den i alla fall, även efter 3 timmar i den där torktumlaren + att det är något fel på vattenuppsamlaren eller något...så det var lika bra att vi köpte en ny! 😄 

Jag vet att jag sagt det förr, men jag ska försöka bli bättre på att uppdatera här, så kanske det kan bli lite längre inlägg om vissa saker istället för att bara rabbla upp vad vi gör hela tiden! Vi får se..jag har ju som sagt sagt det förr! 

Just det! Julian har lärt sig sitta utan stöd! Bara en sån sak! 

C ya! 




Kommentera här: