Tisdag..eller?

Tisdag...det känns inte riktigt som det. Hela dagen har jag gått runt och tänkt att det ska vara torsdag imorgon. Men så är det ju inte! Men tur är väl det, för då har jag något roligt att se fram emot imorgon! 
Vi ska nämligen ut och äta allihopa från jobbet. Rektor, fritidspedagoger, lärare, vikarier, hela konkarongen! Det kommer bli hur kul som helst tror jag! Och blir det inte det så är der ju bara att åka hem 😁 haha

Annars har det varit en ganska lång dag känns det som. Jag sov inget i natt och när jag väl gjorde det så drömde jag massa konstiga saker och att det brann. Så jag vaknade av att lakanen var helt dyngsura av svett. Och sen kunde jag ju inte somna om igen, såklart! 
Så nu ska jag hem och laga mat, och sen kan det ju råka bli så att jag somnar i soffan en stund. Bara råkar lite :) 

Ha det fint! 





Kommentera här: