Vilken vecka!

Hej! 
Det var verkligen fullt upp hela förra veckan! Så i fredags behövde jag verkligen drinkarna jag och Amanda hade planerat flera dagar i förväg! ;) 

Jag stannade kvar längre på jobbet för att se talangshowen som fritids hade ordnat, och det var jättekul! 
Men sen fick jag bråttom hem för att duscha och äta, innan jag tog bussen hem till Amanda och Cocchi. Så mysigt! Ida och Victor dök upp en stund senare och efter ett tag åkte vi in till stan. Välbehövlig kväll/natt kan jag säga! 

I lördags var vi nog allihopa lite bakis, men det var det värt! Vid 3 kom Basse och hans tjej till oss innan vi åkte till Quan och Ida för att käka Hot Pot! Såå. Jäkla. Gott! Marcus, Ted och Emelie var också där. Mycket mat och många vänner. Bättre kan man inte ha det! 

Igår gjorde jag lite julkort och sen bakade vi pepparkakor. Det blev bra! :)
Hoppas ni haft en fin helg! C ya! 








Kommentera här: