Sista utvecklingssamtalet, tjoho!

Hej! 
Idag har jag haft det sista utvecklingssamtalet! Ååh, vad skönt det är! Jag bokade in nästan alla under förra veckan eftersom det av erfarenhet inte brukar dyka upp så många på det första samtalet, och man därför måste boka om. Men jag har bara behövt boka om med två föräldrar, så de sista två dagarna den hör veckan är utvecklingssamtalsfria! Woho! Så skönt att det är gjort! 

Så nu ska jag hem och laga mat och ta det ganska lugnt tror jag. Jag fick hem en resetidning i måndags som jag kanske bläddrar i lite igen, om inte min andra tidning har kommit, en om hundar! 😊 det är så lyxigt tycker jag, att sitta och bläddra i en tidning och äta något gott, med en filt över benen! :) det får man unna sig själv ibland! 

Imorgon kommer Victor vara ledig så då får vi se vad vi hittar på. Det ska ju bli himla fint väder resten av veckan, så vi kanske går på enlördag höstpromenad eller något! :) 

Kram! 


Kommentera här: