Söndags-fika

Hello! 
 
I fredags åkte vi som sagt mot Skövde och där hämtade vi mamma och pappa hos Anne-Li och Jörgen. Och stannade naturligtvis en stund där också, vilket var himla trevligt! 
Igår spelade vi lite golf, var ute på långpromenad med hundarna, kollade fotboll och var på matfestivalen. Vi hann även med att sova middag en timme där emellan 😊 
 
Det blev en himla trevlig lördag och den här söndagen har också varit himla bra! 
Jag har fikat med mina fina tjejer inne i stan, och nu ser jag på fotboll (skräll? Hehe). 
Ikväll ska jag försöka fixa så mycket som möjligt till begravningen imorgon så att jag slipper göra det imorgon bitti. Vi åker ganska tidigt så vi ska hinna äta lite lunch i Stockholm innan det börjar vid 14 imorgon. 
 
Hoppas ni också haft en himla fin helg! 
 
 

Kommentera här: