Bad och möbelbygge

Hej! 

I fredags efter jobbet gjorde jag inte supermycket. I och med att vi haft studiedagar så har vi slutar halv fem varje dag. Jag somnade på soffan en stund innan Victor kom hem och vi kollade på film :) 

I lördags åkte vi till Åbybadet med Quan, Ida och barnen och plaskade lite. Det var skönt! Speciellt det här att man inte är riktigt lika tung i vattnet 😅 
Efter det åkte vi och handlade, sen hem och lagade ceasarsallad och städade efter det! Det behövdes verkligen! Efter städningen lagade vi ännu mer mat, för vi var ju tvungna att käka kvällsmat också! Gott blev det! 

Igår hjälpte Quan oss att få bort gästsängen  och även en hel del skräp från förrådet! Väldigt snällt! 
Sen följde vi med hem till de och lagade tacos och umgicks en stund innan jag och Victor åkte till Ikea och köpte spjälsäng och en byrå bland annat! Sen tillbringade Victor resten av kvällen med att snickra ihop massa möbler. Jag hjälpte till så mycket som min rygg tillät mig, det vill säga inte mycket alls! 
Men allt blev ihopsatt och det blev himla bra! Jag var bara tvungen att provbädda sängen lite också! :D 

Idag har vi återigen haft studiedag och jag är helt slut! Men imorgon kommer eleverna tillbaka  så då kommer jag vara trött, men inte på samma sätt som efter en studiedag då man ofta blir helt mosig i huvudet! 

Nu ska jag snart gå och lägga mig så jag säger godnatt! 


Kommentera här: