Musikal!

Tjabba!

Den här vexkan har det bara varit sena kvällar, då jag kommit hem typ halv elva på kvällarna. Vad jag gjort? Kollat på handboll hemma hos Quan och Ida, simmat och varit på musikal! Inte allt på samma dag förstås!


Igår var vi alltså på ringaren i Notre Dame, jag, Hayk, Vanny och Axel.  Och det var huur bra som helst! Jättemäktigt! Jag är så glad att jag kunde hitta någon mer som ville gå, eftersom jag missade när jag och Tina skulle gå eftersom jag bkev magsjuk och gav bort min biljett till Victgor istället. Men den var grymt bra!
 
Ingen av de jag gick med har gått på musikal inna, så man kan ju säga att jag tog deras musikaloskuld! Alla tre älskade den, och tyckte att det varr ett bra initiativ av mig. Det tyckte jag med! ;) 
Så det ska vi göra fler gånger bestämde vi! 

Idag kommer Amanda och Cocchi hit efter de har slutat jobbet! Jag har redan hunnit städa, handla och håller på att tvätta! Så skönt att sluta tidigt på fredagar!

Hoppas ni får en fin helg!

C ya!

 
 
 
 

Kommentera här: