Uppdatering från Mallis

Hej!

Vi har det superbra här i värmen. Halvklart (disiga moln) och 25 grader varmt har det varit hittills. Jätteskönt!
Idag på morgonen gick vi till en marknad i gamla stan. Vi har bara två barnvagnar som vi lånar från hotellet, så Julian och Dion gick. Det var 2 km dit, men det gick jättebra!
Väl framme så hittade vi några grejer och innan vi skulle gå tillbaka tog vi en glasspaus. Det behövdes!
Vi skulle egentligen tagit bussen tillbaka men vi kände att det gick så bra för barnen att gå, så vi tog en promenad hem också.
På Idas telefon stod det att vi hade gått 6 km när vi kom tillbaka till hotellet och la oss vid poolen. Vi bar knappt grabbarna någonting, så de har säkert gått 5,5 km idag. Wow alltså!

Annars har vi mest strosat runt på hotellområdet, testat alla pooler och gått ner till havet några gånger. Igår var jag och Julian själva ute en liten sväng. Då gick vi till stranden och letade snäckor, och gick ut på en lång brygga 😊 himla mysigt!
Julian och Dion har dessutom varit på "after beach" och minidisco på kvällarna, tillsammans med Lollo och Bernie. Snacka om skoj!

Imorgon efter frukosten ska vi nog gå till hamnen och titta. Vi får se om Quam, Ida och barnen följer med eller om vi går själva den här gången är. Annars år nog planen att bygga sandslott, bada i havet och poolen. 😁