Fredagen..

...var kanon! :D Vi firade Emelie och Fia:s födelsedagar, och det var superkul! Vi år pizza, spelade förfestspelet och hade allmänt roligt till Manboy ;) Tyvärr blev det inget "var finns i ordet" och inget sing-star heller som vi hade tänkt från början :P Vi hann helt enkelt inte. Det får vi göra nästa gång ^^

Fredagen kunde inte ha varit mycket bättre, men igår var jag helt slut. Jag orkade inte göra någonting, så det var ju tur att jag inte behövde det då (förutom åka och handla med pappa).

Idag (och igår) har jag haft fruktansvärt ont i halsen så jag har inte orkat göra nått speciellt idag heller :) ganska så skönt!

C'yaa! :)
1 Fia:

skriven

aaa precos... vi "hann" inte med sing star och vad finns i ordet;P

2 Emelie:

skriven

Det var en riktigt kul kväll så länge den varade:P :) och vem var det som kom på "var finns i ordet"? :P haha

3 Tina:

skriven

det var en superkväll vill jag lova!!!! å jag tror att du har ont i halsen efter allt sjungande till manboy :P

Kommentera här: