Lördagsmys på hög nivå

Well hello there! 

Carros flytt gick superbra igår och det kommer nog bli asbra det med! Det gick fort eftersom vi var några stycken som kunde hjälpa till att bära, så sen gick jag hem en liten sväng innan jag gick ner till Solle för att kolla på handboll. Där blev jag bjuden på asgod mat också, så det var himla mysigt! 

Idag har jag hängt med Victor och Basse typ hela dagen! Solle kom över en liten sväng innan hon åkte upp till Stockholm, och sen var vi nere hos Chrille en kortis också. 
Senare åkte jag med Victor och Basse hem till de för att se hur de bor. Spännande! Där bjöd Victor på mat också! Jag lagar aldrig mat själv längre, jag börjar bli bortskämd på den punkten! :) 

Imorgon måste jag verkligen plugga, så nu är det bäst att gå och lägga sig! 

Kram! 

Kommentera här: