Inflyttning i Skövde

Hej!
 
I helgen var vi som sagt i Skövde och lämnade tillbaka hundarna hos mamma och pappa. Jag älskar hur de bor och jag hade också velat bo så! Måste tyvärr vänta 30 år till innan det är möjligt ;)

Vi hade i alla fall en mysig fredagskväll med taccos och på spåret en massa godis. I lördags var jag och Victor inne i stan och köpte oss en bänkdiskmaskin, och jag kan säga att det är så skööööönt att slippa diska!

På kvällen tog vi en boulematch med päronen, och efter det gick vi till Tinis som hade inflyttningsfest! Observera att vi gick dit. Jätteskönt promenad som tar kanske 10 minuter :)
Och att träffa tjejerna igen var så kul! Tänk att vi sågs varje dag i tre år, började på universitetet tillsammans och umgicks nästan varje dag där också, och nu bor vi på olika ställen och ser knappt röken av varandra på flera veckor! Kul var det i alla fall!
 
I söndags tog jag och Vic en tilll boulematch, innan vi såg lite skidor på TV. Sen var det dags för oss att åka hem til Partille och installera våran diskmaskin. Den går superbra!

Kram!
 
 

Kommentera här: