Imagine Dragons, Stockholm

Oj, vilken helg! 
Den började redan i torsdags när jag tog vagnen till centralen för att möta upp Victor vid tåget. Vi hade bokat platser på ett snabbtåg så det tog bara 3,5 timmar att ta sig upp till Stockholm och jag sov typ hela vägen, för jag var så himla trött. Det var skönt! 
 
Väl framme letade vi upp vårt hotell, lämnade grejerna och tog sen tunnelbanan till Globen där Imagine Dragons väntade. Så grymt bra! Himmel vilken röst den killen har! 
 
I fredags strosade vi runt halva stan och besökte både Medelhavsmuseet och det östasiatiska muséet. Vi fick se riktiga mumier från Egypten och massa statyer på gudar från cypern bland annat. Faktiskt riktigt coolt! 
Vi fikade också i närheten av gamla stan och gick runt i affärer. I slutet av dagen kändes mina tår dubbelt så stora för vi hade gått så himla mycket! 
Vid halv åtta gick tåget tillbaka till Göteborg! 
 
Igår ringde Quan och Ida vid halv elva, de var nämligen i Partille och ville komma förbi en sväng med tvillingarna. Självklart, sa vi! :) 
Så det blev bebismys i ett par timmar innak vi skulle möta upl Vanny och Axel inne i stanstan för att käka och se på fotboll! Sjukt kul! Det var dessutom skönt att slippa vara nervös och arg på en match för en gångs skull! ;) 
Direkt efter matchen åkte vi hem till Ted och blev bjudna på käk där! Sjukt gott!
En händelserik lördag med andra ord! 
 
Idag ska jag hjälpa Marcus och Ted att hitta presenter till tvillingarna, eftersom vi allihopa är bjudna till Quan och Ida imorgon för att grilla! :) 
Jag ska möta Marcus och Ted på Allum om tre min, så det är väl bäst jag sätter fart! 
 
C ya! 
 
 
 
 
</div

Kommentera här: