Häftigt år!

Hej!

Det är häftigt vad ett helt år kan ha att erbjuda. Nu när jag tänker tillbaka på det och ser på gamla bilder så har det här året båda varit svårt och helt fantastiskt! Jobbet var tufft som bara den i våras, och har även varit det nu på slutet av höstterrminen också, men på två helt skilda sett! Jag har lärt mig väldigt mycket i alla fall, det är ettt som är säkert!

Jag har också fått chansen att åka på två otroligt häftiga resor, med bara en månads mellanrum! Det var helt fantastiskt! Många av mina bästa minnen från 2018 är just från Sydafrika, Zambia och Australien! 
 
Flera nära har gått bort, men låt oss inte heller glömma att det kommit två nya underbart söta medlemmar till vårt Göteborgscrew! I april såg de ut som små fågelungar när vi först hälsade på de på BB, och det har varit fantastiskt kul att få följa deras utveckling det här året! 
 
Vi har också haft många roliga fester att gå på, spelkvällar och middagar, sånt där man gör med vänner och familj. Jag känner mig lyckligt lottad som har alla dessa fina människor i mitt liv! 
Vi har dessutom köpt lägenhet, som vi längtar på och ser fram emot att flytta in i under 2019. 
 
Men nu ska jag inte bli för långrandig, det är så tråkigt! Jag vill bara säga att 2018 nog ändå har varit ett riktigt bra år!
Kram på er!

 
 

Kommentera här: