Åskonsdag

Hej på er! 
 
Idag har jag varit på mycket bättre humör, då jag har fått sova några timmar mer än i söndags. Sen är det ju inte så långt kvar till helgen heller! 
 
Igår var jag med en förskoleklass hela dagen (så små jämfört med mina gamla 3:or), och idag har jag varit på simskola med tio elever från åk 1. Det gick superbra! Vi hann tillbaka precis innan ösregnet och åskan kom! Sen har det åskat i stort sett hela eftermiddagen, vilket ju är riktigt mysigt när man är inne! 
 
Jag vet inte riktigt vad morgondagen kommer bjuda på, men på fredag efter jobbet ska vi i alla fall åka till Skövde, för det är släktträff i Tiveden på lördag sen! Det blir säkert bra! Förhoppningsvis finns det en massa svamp i skogarna nu också, så man kan passa på att plocka lite! 
 
Ha det fint! 
 
 

Kommentera här: