Happy Thursday

Hej! 

Igår var jag helt dränerad på energi och inatt vaknade jag av att jag kände mig väldigt stressad, kallsvettades och att hjärtat rusade. Jag fick gå upp en stund, dricka lite vatten och sådär för att lugna ner det litegrann innan jag kunde somna om. 
Därför tog jag faktiskt bilen till jobbet idag så att jag i alla fall kunde sova nästan 30 min längre och slipper trängas med människor på spårvagnen. Att vakna med hjärtklappning känns inte som ett bra tecken....men den här dagen har varit väldigt bra! Eleverna har nästan skött sig exemplariskt och vi har haft riktigt bra lektioner, så det känns bra!

Imorgon är det fredag också, och då kommer vi fira Amanda som fyller år på lördag, precis som Victor! 

Men för att gå tillbaka till gårdagen så hämtade Ida mig efter jobbet för vi skulle åka och shoppa lite, en present till Amanda framför allt! Vi tyckte vi lyckades ganska bra! 
Sen käkade vi sushi och senare åkte jag och Victor hem till de för att äta räkor! Gott! Det borde man göra oftare! 

Idag ska jag bara ta det lugnt. Jag tror att det var det min kropp försökte säga till mig inatt. Och sen är det freeedaaaag! 

C ya! 


Kommentera här: