I väntan på bussen

Tjabba! 
Sitter just nu och väntar på bussen som ska ta mig hem. Det är långa dagar den här veckan, och jag är redan trött! Men det är ungefär bara 6 veckor kvar till semestern så det ser jag fram emot! väldigt mycket! 

Här vid busshållplatsen luktar det grillat och jag är faktiskt riktigt hungrig! Tur att bussen kommer snart annars hade jag gått in och bett om en bit att äta! ;) 

Imorgon blir det också en intensiv dag, pch sen på torsdag ska vi ta alla treor och åka iväg till Vitlycke museum. Där har de en bronsålderagårsd, hällristningar och vi ska få testa att skjuta piö, baka bröd och massa annat kul! 
Jag tror det blir roligt, men vi är inte tillbaka på skolan förrän klockan 17. Så det blir en lång dag både för elever och lärare. Hoppas på en kul dag i alla fall! 

Nu ska jag åka hemåt! 

C,ya! 


Kommentera här: