Snart helg, äntligen!

Hej på er! 
 
Ännu en arbetsdag har gått, och jag är helt färdig! Men det har gått bra idag, speciellt med tanke på att jag hade idrott sista lektionen! Jösses alltså! Det är tur att barnen är så snälla och fattar att jag är lite rörelsehindrad för tillfället! ;) 
 
Och äntligen är det fredag imorgon! Som jag längtat! Då slutar vi halv två, och sen ska jag hem och försöka städa litegrann, men mestadels vila som vanligt! Sen får vi se vad som händer i helgen. Förhoppningsvis får vi åka och hälsa på en liten nyfödd tjej, då Amanda och Cocchi fick sin lilla idag! Grattis till er och er fina lilla tjej!! 
Annars ska vi kanske åka ut och göra en liten fotografering, eftersom det utlovas fint väder i helgen! Måste bara hitta en bra plats för det också! 
 
Nu är jag superhungrig och ska hem och laga mat tänkte jag! Potatisgratäng tar ju dock ett tag att göra, så jag får nog ta något mellanmål medan jag lagar mat! Är fullständigt vrålhungrig! 
 
C' ya! 
 
 
 
 

Kommentera här: