Dan före doppardan!

Tjenare mors!

Imorron är det alltså julafton! Mysigt!
I år blir vi inte så många på själva julafton, utan vi blir bara sju stycken + tre hundar. Men sen ska vi fira jul hemma också ^^

Resan igår gick lååångsamt...väldigt långsamt! Det var så himla halt, så vi tog det jättelugnt. I rondellen i Karlsborg var det en liten lastbil som hade kört av vägen, och ringde efter hjälp när vi åkte förbi. Halvvägs framme såg vi en till som hade kört av vägen!
Men vi slapp det som tur var!

Igår gjorde vi inte särskilt mycket. Vi tog det bara lugnt.
Idag däremot var jag, Tom och farmor på långpromenad med hundarna, och så satte vi upp julgranen (i år har jag alltså klätt två julgranar ^^) m.m. Och nu är jag precis nyvaken..jag somnade lite efter maten.

Nej, nu ska jag gå och lägga paketen under julgranen tror jag :)

Take care!

Kommentera här: