Fest och skräckis

Tjena tjena!
 
Det var himla trevligt på klassfesten i onsdags med massa god mat och roliga lekar, och sen en utgång på det!
 
I torsdags städade jag och tvättade (det behövdes minsann) innan det var dags att åka in till stan med Alicia och hämta våra pass som hade blivit klara.
Såklart var jag lika tankspridd som vanligt och hade glömt mitt gamla pass hemma. så jag fick inte ut det nya, utan får vänta tills nästa vecka med att ta ut det. Men vi passade i alla fall på att ta ut lite pengar till resan!
 
Efter det gick jag hem till Victor och Basse och då hade de bestämt att vi skulle gå på bio på kvällen. Jag fick dock inte reda på vilken film vi skulle se, utan det skulle jag få reda på när vi satt inne i biosalongen. Så det var riktigt spännande!
Jag ser ju typ på allt, utom skräck (bara ytterst sällan) och tror ni inte att de hade valt just en skräckfilm?!! Men den var faktiskt ganska bra och inte så farligt läskig som jag först hade trott. Tur att jag fick sitta mitt emellan de två små pojkarna och krama sönder deras händer ;)
 
Igår var det lite hemmafest som gällde, men den var inget vidare så vi gick ganska snabbt. Vi hade roligare själva istället! ^^
 
I morse följde jag Victor till tåget och vinkade av honom där, eftersom han skulle upp till Göteborg igen. Annars har jag knappt gjort någonting idag eftersom jag är förkyld igen och väldigt gärna vill bli frisk!
 
Nu ska jag tro't eller ej gå och lägga mig tidigt!
 
C'ya!
 
 
 
 

Kommentera här: