Och där gick en vecka..!

Hej!
 
Den här veckan har det hänt grejer! Mamma kom till Göteborg och vi var på Liseberg och åkte Balder och Helix bland annat, vilket var skitroligt!
Sen shoppade vi naturligtvis och gick på fotboll på torsdagen. Den matchen kan jag snacka om i en evighet, men för att göra historien kort så var "hat" ett nyckelord...inte för mig men för många andra supportrar. Jag försökte till och med prata vett med några, men det gick inget vidare. 
Hur som helst hade vi det rätt så bra annars och i fredags åkte jag med mamma hem för att spendera fredagskvällen där. 
 
Igår kom Göteborgskillarna till Skövde och vi hängde en stund hemma hos Tina innan det var dags att åka till Carro och träffa en hel drös med andra fina människor! :) 
Efter det var det Olstorp och Freddy Kalas som gällde, vilket var riktigt kul! 
 
Morgonen var tyvärr inte riktigt lika kul, efter att ha kommit hem runt halv 3 vill man inte gå upp klockan 7 igen! Men så var fallet då Victor skulle jobba i Göteborg klockan 10! 
 
Så nu väntar jag på att han ska komma hem med god mat till mig! :D

Ha en fin vecka! 
 
 
 

Kommentera här: