Semestern är slut!

Hej! 

 
Första arbetsveckan är i full gång och som vanligt är det sjukt mycket att göra innan eleverna kommer imorgon. Man vet knappt var man ska börja. 
Mitt schema är hur rörigt som helst, där jag har 5 klasser (istället för 2) att vara i och dessutom ta hand om läxhjälpen på tisdagar. 
Jag har med andra ord många fler lektioner att planera och mindre planeringstid, så jag undrar lite hur de tänker. 
Men men, det ska säkert gå när man är inne i det. Gör det inte det så blir jag väl sjukskriven om ett halvår på grund av stress och runtflängande ;) 
 
Annars var det kul att komma tillbaka till alla mina kollegor i måndags! Hur barnen reagerar får vi se imorgon när de är tillbaka, men det ska bli kul att se de också såklart! :) 
 
Victor träffar jag knappt de här dagarna eftersom jag går till jobbet innan han går upp och han kommer hem efter 21, när han har jobbat klart, och då är det nästan dags för mig att gå och sova, hehe. 
Men det är sista dagen på restaurangen idag, och sen får jag honom tillbaka igen ;) 
 
Nu ska jag fortsätta flänga! 
 
C ya! 
 
 
 

Kommentera här: