Simskola och vagnar...

Jösses alltså...det är det enda jag kan säga just nu. Simskolan tar verkligen slut på mig! Imorse var spårvagnarna inställda efter halva sträckan så då skulle vi gå en bit och vänta på en.ersättningsbuss med typ 150 andra pers. Bussen kom aldrig så då fick vi gå tillbaka och krångla och tillslut kom en vagn som vi kunde åka med. Det visade sig sen att den var så försenad så den stannade på ett ställe och släppte av alla pasagerare och vände tillbaka. Så vi fick vänta igen, och det är inte det lättaste med 25 8-åringar. Men jag måste säga att de var väldigt duktiga och höll ihop i all trängsel, så det ska de ha beröm för. 

Vi kom fram.tillslut men då var jag redan helt körd i mitt huvud. Barnen fixade det galant dock ;) 
 
Så nu ska jag hem, handla lite, laga mat och bara ta det lugnt! Jag orkar inget mer! 
 
C ya! 
 
 
 

Kommentera här: