Bilen behöver också kärlek!

Tjabba! 
 
Som sagt jobbade jag igår, och varenda fritidslärare undrade vad jag och Linnea gjorde där. "Jag saknar er ju så mycket när jag går där hemma!" Svarade jag med ett leende. Vi fick mycket gjort i alla fall, vilket var himla skönt! 
 
När jag kom hem fixade jag mat till mig och victor som jobbade. Kyckling, ris och jordnötssås fick det bli igår! 
Och sen spenderade vi resten av kvällen i soffan med Vikings och Mandelmanns :) 
 
Idag har vi firat alla hjärtans dag genom att serva bilen utanför Lerum. Det tog ca 5 timmar så under tiden gick vi de 2,5 km in till Lerum och shoppade lite och käkade mat. Vi åt på Mikados och tydligen så jobbade Victors mammas kompis där, så vi blev bjudna på lunchen, vilken var supergod! 
Men det var tur att vi blev bjudna på lunchen för det var inte kul att komma tillbaka till bilen sen. De hittade flera fel som vi måste åtgärda och vissa av de grejerna har vi själva uppmärksammat sedan tidigare. Bland annat är stötdämparna bak helt slut, vilket bara det kommer gå på 14000 kr :o men men, det är ju sånt man får ta när bilen börjar bli till åren! 
 
Imorgon vet jag inte riktigt vad som kommer hända, Vic ska gå på ett seminarium så jag kankse spenderar förmiddagen med att läsa lite! 
 
Kram! 
 
 

</div

Kommentera här: