African mama

Hej!
 
Måndag igen och en riktig skitdag på jobbet, med många från personalen sjuka, bråkiga och arga barn och stress..bland annat.
Victor har pluggat nästan hela helgen så idag tog han det lugnt och erbjöd sig att hämta mig efter jobbet, och vem säger nej till det? Speciellt efter en så dålig dag! 
Men vi får hoppas på att morgondagen blir mycket bättre! 
 
Annars har jag suttit och kollat på cityakuten då Victor har varit ute en sväng med Quan och nu är på handbollsträning. Jag har också kollat upp en hel del grejer inför vår Sydafrika och Zambia-resa i juni, för jag längtar så sjuuukt mycket nu! Vi behöver sol! Typ nu! Kanske bokar en sista-minuten över sportlovet eller något om det finns några billiga ;) 
 
Pinchos igår var förresten lika gott som vanligt och det var kul att ha Tompa och Viktor (alltså inte min Victor, som ju stavar med c, utan en barndomskompisViktor! :) ) där också! Vi bestämde att vi skulle ha spelkväll hemma hos oss någon dag, så det ser vi allihopa fram emot! 
 
Hoppas er dag har varit bättre än min!
 
Cya!
 
 
Tröttnar aldrig på dessa foton! Jag älskar Afrika, och i sommar ska vi dit igen! 
 
 

Kommentera här: