Sommarfest + stugbesök

Hej!

I helgen så var min fina Växjöliga på besök och vi var på sommarfest hemma hos Ted, med grill, tjöt och goda drinkar och allt vad det innebär. :) Riktigt trevligt! 
 
I söndags var vi hos Quan och Ida med Tedd och Marcus och käkade god mat, såg VM-finalen och spelade Mario kart. Jag kom inte sist!! Det brukar jag göra, men den här gången gick det inget vidare för Ted, hehe!
 
I måndags jobbade Victor men när han slutade så åkte vi till mamma och pappa som hyrt en stuga en bit härifrån. Inte en kotte i närheten fanns det, och att inte höra suset från motorvägen hela tiden var guld värt! 0
Det var riktigt mysigt, och igår så var vi ute och metade, badade och lekte med hundarna :) Hur bra som helst! Vi fick upp några aborrar och en fick vi faktiskt döda och göra filéer på (mamma filéeade). Snacka om närproducerat! 
 
På kvällen åkte vi hem igen, och idag har jag mest tagit det lugnt då det har varit mulet hela dagen. Jag ska ut på en promenad alldeles strax, så jag får röra på mig någonting i alla fall! :) 
 
C'ya!


 
 
 

Kommentera här: