Överraskning!

Hej!
 
Hela förra veckan höll jag på med förberedelser för victors överraskningsparty på fredagen, eftersom han tog examen då! Riktigt kul! 
Jag tog ut en komptimme jag satt inne på och kunde gå från jobbet redan vid halv ett för att möta upp Victor inne i stan och käka lunch. Vid halv tre lämnade jag över honom till sina klasskompisar som firade med lite öl, så att jag kunde gå hem och förbereda utan att han misstänkte någonting! Och det är det som är grejen, han misstänkte INGENTING! 
 
Så jag gick och handlade innan Hayk och Ted kom och hjälpte till med ballongblåsning, lite mat och  bål! Sen kom Basse, Quan och Ida också, och efter det bara vällde det in folk. Vi blev nog upp mot 20 pers som gömde sig och skrämde livet av victor när han kom hem igen vid halv sju! Så jäkla kul!! 
Det var grymt kul här hemma, men blev sjukt varmt i vår lägenhet så efter ett tag gick vi alla ut och spelade kubb! :) 
Efter det följde de flesta med ut till Henriksberg och dansade! Superkul helt enkelt! 
 
Jag kom hem runt två och ställde mig och städade en timme, men sen när victor kom hem vid halv fyra sov jag gott! 
Igår var vi ute vid havet och badade, vilket var jätteskönt! Sen åkte jag, Vic, Ted och Basse hem till Quan och Ida och grillade. En riktigt härlig lördag med andra ord! 
 
Hoppas er helg också har varit helt fantastisk! 
Kram! 
 
 
 
 
</div

Kommentera här: