Planeringstid

Hej!

Sitter i skolan och ska ha planering, men i ärlighetens namn är det inte supermycket att planera just nu till lektionerna. Alla IUP:er är färdiga, vi har skrivit ut diplom, stipendium och organiserat upp skolavslutningen nästa torsdag. Det som är kvar att göra är att göra mappar som eleverna kan lägga allt sitt material i, och ta med hem. kanske skriva ut något läsbingo de kan göra över sommaren. Och det är faktiskt nästan ingen som gör det ändå, och det förstår jag! På sommaren vill man ha lov!

I eftermiddag har jag ett möte som nog inte kommer bli så trevligt, men jag hoppas att jag slipper gå härifrån irriterad eller arg, för det är så himla tråkigt! Men jag hoppas och tror att det kommer gå bra.
 
Annars ska jag nog inte göra så mycket idag. Laga mat till Victor som jobbar till 20, och sen har jag faktiskt inget mer inplanerat! Skönt va? :)

C ya!
 
 

Kommentera här: