Curling och Solala!

Tjabba! 
 
Även om jag har varit förkyld så har den här helgen varit riktigt bra! 
 
I fredags sov jag två timmar efter jobbet, men sen när victor kom hem från jobbet vid halv sju så käkade vi middag och sen spenderade vi kvällen framför TV:n. Det var riktigt skönt att få vila, för sen på lördagen kom mamma och pappa med hundarna. 
Då var det dags för curling i nästan två timmar! Det var sviinroligt! 
Därefter åkte vi in till stan och käkade på steamy phó, supergott! 
 
Igår var jag och mamma ute på en långpromenad med hundarna, och köpte med sushi hem. 
På eftermiddagen så åkte vi in till Stora Teatern för då var det dags för Storband och Solala! Det var riktigt bra! 
 
Idag är det jobb igen, men jag ska gå hem tidiagre, sen när eleverna går hem, och stanna hemma under morgondagen. Min hosta och rejäla förkylning är inte kul att jobba med...:/ jag kämpade på i ca 3 veckor, men nu får jag nog ge mig och vara hemma ett par dagar och vila! 
 
Ha en fin vecka! 
 
C ya! 
 
 
 
 

</div

Kommentera här: