4 veckor, 28 dagar.

Hej! 
Idag är det exakt 4 veckor kvar till skolavslutningen, mer exakt 28 dagar kvar. 29 dagar tills vi åker till Sydafrika och Zambia! Inte för att jag räknar ner eller så...;) 
 
Nej, men resväskan har fått åka fram och jag ska börja packa lite smått i helgen faktiskt. Utan en tvättmaskin hemma så kan man ju tyvärr inte bestämma precis när man vill tvätta själv, så det vi tvättade igår ska jag försöka packa ner så att jag inte använder det innan vi åker :) 
 
Annars har dagen varit bra! Vic hämtade mig efter jobbet och då åkte vi direkt upp till spåret och sprang. Sen åkte vi hem, duschade, käkade, jag sov en timme och sen kom Ted hit en stund. Vi satt och pratade en stund men sen gick vi upp till Björndammens skatepark och testade Vics waveboard :) kul vare! 
 
Och imorgon är det fredag! Woho! 
 
C ya! 
 
 
 
</div

Kommentera här: