Solig torsdag

Hej! 

Idag har jag haft ont i magen typ hela dagen, och jag började dagen med att skälla ut mina elever. Är så trött på allt trams och på att behöva tjata om allting hela tiden. Det var mycket effektivt! Klassen skötte sig exemplariskt under dagen, med några påminnelser ;) 

Så den här dagen har varit ganska bra, trots mitt magknip. Jag fick glass som en elev bjöd på för att hon fyller år, det var god mat i matsalen, på planeringen gjorde jag en egen halloweenspökhistoria på engelska till engelskalektionen om två veckor..så det flöt på bra idag. Det var en kul dag på jobbet! 

Nu ska jag hem och äta ännu mera god mat, för victor är ju ledig på torsdagar, så han har maten redo när jag kommer hem :) gött! 
Sen får vi se vad vi hittar på, solen skiner och det är typ 20 grader ute så vi måste ju passa på medan vi fortfarande kan gå ute utan jacka! Förra veckan regnade det varje dag så det är skönt med lite omväxling för en gångs skull! Och innan vi vet ordet av det så är väl snön och slasket här! 

Ha en solig torsdag! 



Kommentera här: