Tjejmiddag och golfrunda

Hej! 

Ja, just nu sitter jag i Skövde och tar det lite lugnt. Jag var ute med hundarna för en stund sen så de ligger och sover i sängen. Gott!

Den här helgen har gått så fort (precis som alla andra helger)! I fredags när jag slutade så åkte jag hem och packade innan jag åkte till skövde. Jag var väl framme strax efter fem så då käkade jag och pappa och gick ut med hundarna innan mamma kom hem från jobbet :) 

Igår var vi ute på en golfrunda på förmiddagen. Jag gick med hundarna medan päronen spelade. Mycket trevligt och en hel del bilder blev det! 
Efter det åkte vi och hämtade sushi, för att sedan åka hem och äta. Direkt efter lunchen var det dags för bio, för vi skulle nämligen se på unga astrid. Den var bra! 
Väl hemma igen så var det bara att byta om och åka in till stan igen eftersom det vankades tjejmiddag med världens bästa tjejer. Fina Tinis fyllde år i fredags så vi firade henne på pinchos igår. Supergott som vanligt, men det blev ännu bättre med sällskapet! 

Hemma på kvällen kom mamma och pappas kompisar över en liten sväng, vilket var trevligt det också! 
Så det var full rulle igår!

Idag blir det inte riktigt lika fullt upp. Jag ska åka hem någon gång efter lunch tror jag, och sen ska jag och Vic tvätta. Kul söndagsnöje ;) 

Hoppas ni haft en bra helg! 












Kommentera här: