En vanlig tisdag

Idag trodde jag verkligen att jag skulle kunna gå en halvtimme tidigare från jobbet, men som vanligt hade jag heeelt fel! Det var en del att fixa med när jag hade tänkt att jag skulle gå hem, så jag blev kvar ett tag till. 
 
I övrigt är det väl helt okey att vara tillbaka på jobbet, även om jag gärna alltid hade varit ledig! Imorgon är det APT, så det blir en lång dag. Men på torsdag är Victor ledig och då ska vi antagligen åka och simma efter jobbet. Det blir bra! 
 
Idag håller jag på att tvätta och lite andra sånna där roliga saker som man måste göra ibland.. inte så värst kul! Men det är skönt när det är gjort! 

Vi fick även hem en katalog från Mio idag, och det är ju inte så tråkigt att sitta och kolla i den, för att vara helt ärlig! Vi längtar supermycket tills vi flyttar! 
 
C ya! 
 
 
 

Kommentera här: